söndag 25 januari 2009

Det blev ingen inspektionslucka idag, jag insåg att det behövdes inte göra än och jag hittade heller inga små gångjärn till den lucka som skulle bli där. Jag fortsatte dock med att gipsa och att isolera. Det gick smidigt även ovanför dörren tyckte jag. Den enda miss jag gjorde var att överlappningen ovanför dörren blev "fel". Jag skulle haft den plana skivan överlappa den vågräta så att säga. Bilden kanske förklarar mer.



Lägger in lite fler bilder också trots att dom blev suddiga, kass kamera eller så är det jag som inte kan med den riktigt... ;-) En av bilderna visar resterande utrymme bakom toaletten. Det är denna gången som kommer att bli en del av inspektions delen. Bakom den tvärgående bjälken på höger sida kommer luckan att vara och den är då i hallen direkt utanför dörren in till toan.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar