lördag 24 januari 2009

Hemma ensam...

Vid 10 tiden så åkte min älskade till Ikea tillsammans med våra 3 barn. Hon fick lite köptlusta då hon vill förnya lite här hemma, vad det blev kommer nog hon att skriva om i sin blogg - Triss på landet.

Jag har nu gipsat klart taket och tänkte nu ta mig en kopp kaffe innan jag börjar gipsa väggen mot sovrummet, det skall bli kul att se helheten komma fram mer och mer då det blir skillnad så fort gipset är på plats.

Finns dock en hel del pul kvar att göra innan jag kan gipsa hela toaletten men kanske så är det klart imorgon.

Försökte att skicka en bild på taket från min mobil till datorn via blåtand men det ville sig inte riktigt så det får vänta till senare idag.

1 kommentar:

  1. Att jag inte visste det! Jag vill ha en lampa därifrån som inte finns varken i Gävle eller Uppsala, men hos er!

    Vad fort det har gått ändå med badrummet:-)

    Kram

    SvaraRadera