onsdag 21 januari 2009

Inga besökare...

....idag har man inte haft en enda besökare...undrar vad det beror på. Jag har iofs inte gjort så mycket på mina projekt heller men nån besökare hade man ju kunna haft.

Jaja, det kanske inte är så intressant med gör det själv saker i nuläget men jag har ju heller beskrivit i detalj hur jag har gjort utan bara lagt in bilder på hur det ser ut.

Vi får se om jag får mer tid till detta men som det ser ut nu så kommer jag att fortsätta med lite text och bilder på det jag gör.

5 kommentarer:

  1. Men jag besöker dig!
    Vet inte hur du ska profilera dig. Gå in på byggahus.nu och skriv nånstans.

    Vill hjälpa dig om jag kan...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack syrran! Skall komma på lite mer sake och om man bara hade lite mer tid så kunde man göra lite beskrivningar också....det kanske kommer det med.

    SvaraRadera
  3. Hei. Sliter med lite besøk jeg også. Kanskje vi kunne besøke hverandre? Holder på med mye snekring. Ha en god natt.

    SvaraRadera
  4. Jag har gjort ett blogginlägg på byggahus.se.

    Hoppas på respons!

    HA en bra dag! kram

    SvaraRadera
  5. Jag läser också din blogg!
    Fast jag verkar ha svårt för att få in några kommentarer på din sida...

    SvaraRadera